New blog domain: kula.blog

It's still work in progress but new posts will be published on  https://kula.blog/ Thanks to 11ty base blog RSS is working from the start so it should be easy to add to your reader if you still use any :) If now then I hope you can sign up to the newsletter where I'll be publishing new posts and interesting articles to it from time to time. Please use  kula.blog  from now on.

SortTable po przeniesieniu do NetBeans


Click here to download:
SortTable.tar.gz (8 KB)
W poprzednim poście narzekałem na kłopoty z kodowaniem pliku properties w Eclipse. Postanowiłem przetestować jak ten plik potraktuje NetBeans6.7.1, skopiowałem projekt do folderu z projektami NetBeans, oraz usunąłem folder build(jeśli znajduję się on w projekcie nie można utoworzyć nowego projektu webowego na bazie źródeł z Eclipse(żeby nie było że jest idealnie, import projektu Eclipse nie zadziałał).
Pozostało z opcjach projektu dodać biblioteki JSF, oraz JSTL i po 2 minutach uruchomiłem projekt. Chwila, przecież w Eclipse też działał, pora sprawdzić jak tam się miewa mój plik z komunikatami: otóż jest zdrowy i ma się dużo lepiej niż w Eclipse, zamiast znaków ucieczki-Polskie znaki!
Właśnie to podoba mi się w NetBeans, to co musi działać, działa. Wiadomo bywa różnie a można mnie posądzić o to że Eclipse szaleje z powodu złej instalacji(tylko że co to za instalacja która wymaga tylko wypakowania plików?)
W załączniku projekt dla NetBeans6.7.1 można sobie go otworzyć wprost z NetBeansa.
Jeśli ktoś wie może jak rozwiązać problemy z kodowaniem w plikach .properties w Eclipse proszę o kontakt ze mną :)


Comments

Popular posts from this blog

How to use NPM packages from private repositories on bitbucket

How to simulate slow connection (developer proxy in Node.js)